"would you bite the hand that feeds you?"

 
Många av flera kurser är avslutade och sittandes i nuet med endast två uppgifter kvar av detta tredje och sista år på gymnasiet, är så jävla skönt. De som har hängt med i bloggen ett tag, vet om vilken ångestfaktor skolan var för mig. Känslan av att inte hinna med alla deadlines (speciellt på gymnasiearbetet) var så brutal, den fyllde varenda cell i min kropp. Men nu är den borta och har ersatts med lättnad, så därför ska jag nu unna mig 2½ dagar nere i Småland hos min kärlek. Min morbror kör ner mig dit med lastbil, då han ändå ska söderut (så jävla snällt).
 
Det är även nio dagar kvar till Budabest och 27 dagar kvar till studenten. Det. Känns. Overkligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0