-

Det är visst min mun som jag har satt över, på bilden nedan. Så du vet.

Förkylning dag två. Igår blossade den väntade förkylning upp, Matthias och hans mor smittade mig. Så idag har jag tittat på paradise hotel och idol-repriser, för att slå ihjäl lite tid medan M spelat. Åkt till affären, köpt onyttigheter och alldeles nyss skickade jag in en ansökan till en förskolelärartjänst. Jag hoppas på det bästa, som alltid. Men det verkar ändå inte ge det resultat jag vill ha, nästintill kräver.
 
Nu vill jag bara att Matthias ska spela klart, så vi kan ligga o kolla på Dexter medan vi krockar våra chips i dippskålen. Den serien är verkligen en av de bästa serie jag sett. Att få följa en seriemördares liv, som försöker leva så normalt som möjligt. Vem vill inte det?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0